20 Aralık 2014 Cumartesi

La Roche - Posay Effaclar Duo + Yorumum

La Roche - Posay Effaclar Duo +

Merhaba, arkadaşlar! Umarım harika bir hafta sonu geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere cilt bozukluklarına eğilimli, tıkalı gözeneklere sahip, yağlı ve akneye eğilimli ciltler için önerilen bu kremle ilgili yorumlarımı yazacağım. Bakalım gerçekten cilt bozukluklarına eğilimli ciltlerde işe yarıyor mu?


Bir ara hatırlayanlarınız olur cildimin mevsim geçişlerinden dolayı ne kadar kontrolden çıktığını söylemiştim. İşte o aralar yüzümde sağ ve sol yanağımın üst kısımlarında göze batan bir kırmızılık oluşmuştu ki birde beyaz tenli olunca o kırmızılık bana resmen deniz fenerlerini andırıyordu aynaya ne zaman baksam direk gözlerim o bölgeye kayıyordu. Ehh buna bir çözüm bulmak gerek diyerek eczanenin yolunu tuttum. Eczanede incelediğim ürünler içinde vaatleri benim sorunlarıma en yakın olan kremin La Roche - Posay Effaclar Duo + olduğuna karar verdim ve bu kararımdan şu an çok memnunum.

* La Roche - Posay Effaclar Duo + bize neler vaat ediyor bir bakalım:

- Güçlendirilmiş formülü ile cilt bozukluklarına karşı etkinlik gösterir, tıkalı gözenekler de dahil olmak üzere cilt bozukluklarının görünümünü düzeltmeye yardımcı olur.

- Kahverengi ya da kırmızı iz bırakan akne lekelerini engellemeye yardımcı olur.

- Ayrıca sürüldükten 24 saat sonra cilt bozukluklarının kırmızılığı gözle görünür oranda azaltma gibi hayli iddialı vaatler bulunuyor kutunun üzerinde.

- 8 gün sonra cilt bozukluklarının görünümü önemli ölçüde azalır.

- 4 hafta sonra tıkalı gözenekler açılmış, cilt dokusu temizlenmiş görünür. Parlak ve yağlı cilt bölgeleri düzenlenmiş görülür. 

* Peki benim La Roche - Posay Effaclar Duo + ilgili yorumlarım neler oldu?

- İlk olarak ürünün inanılması güç şekilde hızlı etki ettiğini söylemeden geçemeyeceğim arkadaşlar. Çünkü bunu kullandığım akşamın sonrası sabah uyandığımda gerçekten yüzümde ki kızarıklığın gözle fark edilir bir şekilde hafiflediğini görmüştüm. Benim kızarıklık problemimi tam 5 gün içinde bitirmişti. Eğer bir daha böyle bir sorun yaşarsam aklıma gelecek ürünlerin kesinlikle başında yer alıyor. Tabi yanaklarda oluşan kızarıklık ile akne sonucu oluşan kızarıklığı ayırt etmemiz gerekiyor burada çünkü her ikisine etki süresi birbirinden farklıydı.

- Sivilce lekelerine gelecek olursak bunu kullandığım dönemde çene bölgemde kahverengi bir sivilce lekesi vardı. Bu lekenin belirginliği de ürünü kullandığım 1 haftalık süre içinde oldukça azaldı ve yanılmıyorsam 2. hafta içinde tamamen bu lekeden kurtulmuştum ki normalde sivilce lekeleri benim cildimden oldukça geç kaybolur ( en az 3 hafta diyebilirim ) Tabi sivilce ve sivilce izleri oldukça hassas bir konu arkadaşlar. Eğer ki ağır akne probleminiz varsa bu ürünün o kadar da etkili olabileceğine açıkçası inanmıyorum ha kullanılabilir mi? Evet, kullanılır gerek içerik gerekse hafif yapısıyla cilt problemlerinizi olağan halinden daha kötüye götürebileceğini düşünmediğim bir ürün    ( Tabi ki içeriğindeki kimyasallara karşı alerjik bir durumunuzun olmadığını varsayıyorum bunu söylerken ) Önemli bir konu olduğu için yine biraz kendimi tekrarlayarak ve sizi bayarak söyleyeceğim benim ayda 1 ya da 2 kez çıkan sivilce ve sonrasında kalan sivilce lekesine çok güzel etki ettiğini düşünüyorum ancak daha ağır akne problemi olanların bu kremden şimdi anlattığım kadar iyi sonuçlar alabileceğini düşünmüyorum.

- Bu kremi kullandığım ilk 2 haftalık süre boyunca cildim uzun süredir hissetmediğim kadar pürüzsüz hissettiriyordu. Ancak 2 haftalık sürenin sonunda bu etkinin giderek kaybolduğunu gördüm. Sanki cildim artık kremden istediğini bulamıyormuş gibiydi. Bu nedenle bu kremi cilt bakım rutinimin kalıcı bir üyesi yapmak yerine artık sadece cilt bozuklukları özellikle kızarıklık problemi yaşadığım dönemlerde kullanmaya karar verdim.

- Kremin yağlı bölgeleri düzeltme vaadi var ancak bunda pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Aşırı yağlı burun bölgemde bu ürünü kullandığım süre boyunca herhangi bir iyileşme ya da değişim görmedim. Burada ki iddiası biraz yanıltıcı olmuş bence tekrar yağlanma süresini kullanıldığı süre boyunca uzatır dense daha isabetli olurmuş. Benim iyileştirmekten anladığım o sorunu kalıcı olarak ortadan kaldırmaktır. Sadece bu ürünün kullanıldığı zamanlarda yağlanma süresini bir kaç saat ileriye çekmek bence iyileştirmek ya da düzeltmek değil.

Ayrıca benim gibi hassas cildi olan kişilere ufak bir tavsiye vermek istiyorum. Bu ürünü kullandığınız süre boyunca ürünü uygulamadan önce yüzünüze termal su sıkarsanız ve emilimini bekledikten sonra bu kremi uygularsanız kızarıklık probleminizin daha hızlı geçtiğine şahit olacaksınız. Evet, arkadaşlar bir yazımında sonuna geldik biraz uzun bir yazı oldu umarım sizi sıkmamışımdır okurken. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)

Önemli Not : Burada belirttiğim tüm yorumlar hassas bir cildin mevsim geçişlerinden dolayı yaşadığı sorunlara ilişkindir. Cildinizde bulunan bölgesel kızarıklıklar pek çok başkaca nedenden kaynaklanıyor olabilir dolayısıyla bu belirttiğim etkileri kullanan herkes aynı şekilde göremeyebilir.

Edit : Ne yazık ki kremi ilk kullandığım zamanlarda aldığım bu mucizevi etkiler zamanla kayboldu. Yanılmıyorsam 2. tüpün yarısına geldiğimde artık cildimde eskisi gibi etki etmediğini fark etmeye başladım. Ürünü üçüncü ve son kez satın aldığımda ise ürünün yararlı etkisinden fazla zararını gördüm diyebilirim , cildim de aşırı bir kuruma meydana geldi bu dönemde. Kremi satın almayı düşünenlere tavsiyem ya sadece sorunlu bölgelerinizde kullanın ya da tüm yüzünüzde kullanacaksanız kremi uzun süre kullanmamaya özen gösterin. Kremin bu şekilde etki etmesinin temel nedeninin içinde bulunan yoğun miktarda silikondan kaynaklandığını düşünüyorum.

13 yorum:

  1. Bu kremi merak ediyordum, yorumunu okumak iyi oldu. Tüm sorularimi cevaplayan güzel bir yazi olmus, tesekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi hassas cilt yapısına sahip insanların mutlaka şans vermesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ben de teşekkür ederim bu güzel yorumunuzdan dolayı. :)

      Sil
  2. Aynı kremden bende de var ama birkaç kez sürüp bir kenara atmıştım. Yazını okuyunca tekrar başlayasım geldi :)

    Bu arada termal su önerin cidden mantikli. Ben de okuduğum bi bilgiyi aktarmak istiyorum nacizane, cilt suyu tamamen emmeden hafif nemliyken krem surmek daha dogru oluyormuş. Sünger gibi bir yapısı varmış cilt emiliminin, islakken kremler deriye daha iyi nüfuz ediyormuş :) yanılmıyorsam aysenur yazıcı yazmıştı bunu, o zamandan beri kremlerimi öyle kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bir şans daha verin derim bu kreme. Cildimde ki sonuçlarından gerçekten çok hoşnut kalmıştım özellikle de yazımda da belirttiğim gibi kullandığım ilk 2 haftalık süre içinde cildim uzun süredir hissetmediğim kadar pürüzsüz ve sağlıklı hissettiriyordu.

      Cilde hafif nemliyken krem sürme fikrini ilk kez sizden duyuyorum mutlaka denemeliyim bu yöntemi hatta bu akşam ki cilt bakım rutinim de uygulayacağım bu yöntemi. :)

      Böyle güzel bir bilgiyi paylaştığınız için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  3. kremi bakim kremi gibi tum yuze mi uygulamaliyiz peki ben bugun aldim ama tum yuze surmeye cekindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczanede çalışan görevli bana ürünü bölgesel uygulamamı söylemişti ancak ürünün içerik listesi ve kıvamına bakınca tüm yüzümde uygulamanın bir problem yaratmayacağını düşünerek kullandığım 1-1.5 aylık süre boyunca kremi tüm yüzümde uyguladım. Kullandığım ilk zamanlar krem çok güzel bir şekilde etki etti hatta ilk geceden bile gözle görülür cilt tonu eşitlenmesi olmuştu ( tabi etki süresi kişiden kişiye değişebilecek bir durum ) fakat ürünü kullandığım 2. ve 3. aylarda artık kremin eskisi gibi etki etmediğini ve cildimin nem kaybı yaşamaya başladığını görmüştüm. Yani kremi tüm yüzünüzde kullanabilirsiniz ancak kremi gereğinden uzun süre boyunca benim gibi kullanırsanız cildinizde zamanla istenmeyen sorunlara neden olabilir. ( ciltte nemsizlik gibi ya da sivilceye yatkın gözenekli bir cildiniz varsa içindeki silikon yoğunluğundan dolayı uzun süre kullanım sonucu gözenekleriniz de tıkanmaya yol açabilir.)

      Sil
  4. Merhaba, kremin vaatleri arasında tıkalı gözenekleri acacağı yazıyor, siz gözenekleri tıkayabilir demissiniz, böyle bir sey oldumu sizde? Bu gün kremi satın almak icin nette yazılanlara göz atarken rastladım sizin yorumunuza?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hali hazırda tıkalı olan gözenekleri açma değilde onların görüntüsünü hafifleterek, yenilerinin oluşmasını engelliyor dersem daha doğru olur. En azından bu kremi kullandığım ilk zamanlar bendeki etkisi bu olmuştu. Gözenekleri tıkayabilir dememin sebebiyse : Ürün ne yazık ki harika ya da zengin bir içeriğe sahip değil bu nedenle ürünü uzun süre kullanmanız halinde cildiniz giderek neme aç bir hale geliyor ve en sonunda cildinizin yağ dengesi bozuluyor. Üstelik içindeki silikon oranından dolayı uzun süre kullanım sonunda gözeneklerin tıkanmasına yol açtığını düşünüyorum. Ürünü 2. kez satın aldığımda yanağımda minik sivilcelerin çıkmaya başladığını ve burnumdaki siyah noktaların artmaya başladığını görmüştüm.

      Bu üründen şu ana kadar 3 paket bitirdim ve nasıl bir tesadüftür bilmem ama tam sizin bu soruyu sorduğunuz günün sabahı bu kremi tekrardan satın almak için eczaneye gitmiştim :) Üstelik daha dün bu kremi alma konusunda düşünen bir arkadaşıma almasını tavsiye etmiştim. Yani kremi gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz sadece çok uzun süre kullanmamaya çalışın yani benim gibi bir tüp bitince hemen gidip diğerini almak yerine farklı ve içerik olarak daha yoğun nemlendirmeyi vaat eden bir ürüne yönelin. Bu şekilde kremden alacağınız verimi maksimum düzeye çıkarmış olursunuz.

      Sil
  5. Bu kremi bende kullanıyorum yaklaşık 2 hafta oluyor ve bende lekerin üstü kırmızı ve kabuk bağladı ben aynı memnuniyeti söyleyemiyeceğim böyle devam etmez inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bu kremden memnun kalanlar etkilerini çok hızlı görürler 2 hafta bitmesine rağmen iyi sonuçlar alamadıysanız büyük bir ihtimalle bundan sonra da kremin pek bir faydasını göremezsiniz.

      Kremle ilgili yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler. Bu sayede alacak kişiler kullanan herkesin memnun kalmadığını göz önünde bulundurarak ürünü satın alabilirler.

      Sil
  6. Siyah noktalarda ise yarıyor mu

    YanıtlaSil
  7. Siyah noktalarda ise yarıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün siyah noktalar üzerinde herhangi bir etkisi yok.

      Sil