20 Mayıs 2016 Cuma

Lilakutu Alışverişim ve Alışveriş Deneyimlerim ( Değiştirme / Edit Yapıldı )

Lilakutu Alışverişim , Alışveriş Deneyimlerim
Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir cuma günü geçiriyorsunuzdur. 3 saatlik uykuyla ve usul hukuku çalışmaktan tost arasında erimiş kaşar peyniri gibi bir beyinle karşınızdayım. Şimdiden yapacağım yazım yanlışları ve anlatım bozuklukları için özür dileyeyim :D  Her neyse gelelim birkaç gün önce Lilakutu adresinden yaptığım alışverişe ve alışveriş deneyimlerime.



Missha Super Aqua Ultra Water-Full Gel Serum : Eğer beni bir süredir takip ediyorsanız bu ürünün baya bir tester ini bitirdiğimi biliyorsunuzdur. Cildimi kısa sürede çok güzel neme doyuran bir ürün olmuştu. Uzun vadede neler yapacağını görmek için sabırsızlanıyorum. Bu ürünü aslında Lilakutu'dan satın alırken biraz endişeliydim : ''Acaba stokları yeni midir , ürünler yeni üretilmiş ürünler midir'' gibisinden düşünceler vardı aklımda. Korktuğum ne yazık ki başıma geldi ürün 03.03.2014 tarihinde üretilmiş yani 2 yılı aşkın süredir raflarda bekleyen bir ürün ve ürünün genel raf ömrü 3 yıl . Benim gözümde bayat denilebilecek bir ürün. Üstelik ürünü satın alırken bu konuda hiçbir bilgilendirmeyle de karşılaşmadığımı söyleyeyim. Online alışveriş yaptığım bazı adreslerde raf ömrünün son çeyreğine giren bu tip ürünlerde sizi bilgilendirmek için açıklama ekliyorlar ki yapılması gerekende bence bu. Ayrıca ürünü herhangi bir indirim ya da kampanyayla almadığımı da belirteyim. Benim için tüm alışveriş keyfimi gölgeleyen bir olay oldu bu.

Dr. Organic Ağız Bakım Ürünleri : Şu ana kadar favori ağız bakım ürünlerim idi. Diş macunun ağzımda bıraktığı ferahlığa resmen aşık olmuştum. Ne yazık ki Lilakutu dışında satışını yapan başka hiçbir adres olmadığı için kendime alternatif bir ürün bulmam gerekecek. Desert Essence markasının diş macunlarının iyi olduğunu duymuştum bir ara deneyebilirim.

Hurraw! Vanilyalı Lipbalm : Şu ana kadar denediğim en güzel dudak ürünü ! Kokusu, yapısı , etkisi her yönüyle seviyorum bu ürünü.

Love and Toast Lip Glaze : Hiçbir fikrim yok bu ürün ile ilgili :) Tamamen ambalajının şirinliğine kanarak aldım. Kendisi minik bir hediye olacak

200 küsür TL'lik alışverişimle 1 seyahat boy 3 de tester boy ürün geldi.

Paketleme ve kargo hızı konusunda gerçekten başarılılar. Ürünler özenle paketlenmiş bir şekilde geldi. Siparişimi verdikten sonra 2 gün içinde ürünler kargoya verilmişti.  Ayrıca kargo bilgilerini göndererek müşteriyi haberdar etmeleri de alışverişimin memnun kaldığım yanlarından biriydi.

Eveeet, işte benim alışveriş deneyimlerim bu şekildeydi. Açıkça söylemek gerekirse bir daha Lilakutu sitesini herhangi bir alışverişimde kullanacağımı düşünmüyorum. Kendilerinden 1000 + TL alışverişim olmuştur ancak hiçbir zaman raflarda ömrünü iki yıl geçirmiş deyim yerindeyse bayat bir ürün gönderdikleri olmamıştı. Online alışverişte benim için çok önemli bir unsur olan güven unsurunu bu hareketleriyle zedelediler.  Size tavsiyem bir ürün satın almadan önce ne zaman üretildiğini sorup o şekilde almanız.

Edit : Merhaba, arkadaşlar ! Yazıda da bahsettiğim gibi Missha serum  üretim tarihi nedeniyle tüm alışverişimi gölgede bırakan bir ürün olmuştu. Bu konuda Missha Türkiye ile iletişime geçmiştim ve ürünü 1 yıl içinde rahatlıkla kullanabileceğimi söylemişlerdi. Aldığım bu cevap bir nebze beni mutlu etse de sonuçta Lilakutu'dan kullanım ömrünün son çeyreğine girmiş bir ürün aldığım gerçeğini değiştirmiyordu. Bu konuda Lilakutu ile iletişime geçmek için her hangi bir çaba harcamama rağmen kendileri geçen çarşamba günü benimle iletişime geçtiler. Açıkçası telefonu ilk açtığımda klasik bir biz haklıyız siz yanılıyorsunuz , ürün kullanıma müsait gibisinden bir firma yaklaşımı bekliyordum ; ancak telefonda görüştüğüm Dilara hanım bu düşüncenin anında aklımdan uçup gitmesini sağladı. O kadar tatlı dilliydi ki daha o günün sabahı Lilakutu'dan bir daha alışveriş yapmayı planlamadığı için mail üyeliğini iptal etmiş olan ben 10 dk içinde 180 derece değişerek Lilakutu'yu sever hale geldim.  Tabi , bu değişimin tek nedeni tatlı dil de değildi. Tüm konuşmamız boyunca tamamen çözüm odaklı bir şekilde düşünce ve fikirlerini paylaştı. Bu serumu kullanım süresi içinde bitiremez isem ürünü yeni tarihli bir ürün ya da seçeceğim başka bir ürünle değiştirebileceğimi veya ürün tutarının lilapuan olarak hesabıma yüklenebileceği gibi pek çok çözüm önerisinde bulundu. Ayrıca müşteri eleştirisini reddetmek yerine onu kabullenerek müşteri eleştiri yapıyorsa orada mutlaka bir sıkıntı vardır düşüncesiyle de kendilerini ayrı bir sevmemi sağladılar. Bu arada Dilara hanımın çalıştığı departmanı şu an hatırlayamıyorum ama Lilakutu'nun kendisine bir madalya falan takması lazım :) Tüm konuşma boyunca profesyonellik ve arkadaş canlısı yaklaşım arasında o kadar güzel bir denge kurdu ki gelecekte Lilakutu ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşırsam direk kendisine iletmeyi planlıyorum.

Edit 2 : Lilakutu dosyasını artık rafa kaldırıyorum zaten gereğinden fazla uzadı konu. Kendileri bana güven ve online alışverişte güvenin ne kadar zor bulunabileceği hakkında unutulmaz bir deneyim kazandırdılar. 

Bir sonraki paylaşımım da görüşmek üzere kendinize çok ama çok iyi bakın ! :)

6 yorum:

  1. lilakutu sitesi hakkındaki yorumlarınıza mutlaka dikkat edeceğim bundan sonra teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. lila kutudan hiç alışveriş yapmadım ama evet üretim ve son tüketim tarihlerinin bütün sitelerde tüm ürünlerde açıkça belirtilmesi gerektiğine katılıyorum. missha nın o ürününden ben de baya bi tester kullandım, cildim karma olmasına rağmen yağlandırmadan neme doyurdu kokusunu da çok seviyorum, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi benim cildimde de yağlı bölgelerde hiçbir sorun çıkartmadı bu ürün, nemlendirmesi tam kararında.

      Teşekkürler :)

      Sil
  3. Lilakutu olayi pek hos olmamis, son kullanim tarihi gecmis siteler bile var maalesef... Gule gule kullan aldiklarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki sonunu tatlıya bağladık Lilakutu ile :) Geçen gün Dilara hanım aradı ve ürünü son kullanma tarihi içinde bitiremez isem yeni bir ürünle değiştirebileceğimi söyledi. Aynen, online alışveriş yaparken çok dikkat etmek gerekiyor hem alacağımız ürüne hem de nereden aldığımıza. Çok teşekkürler :)

      Sil