13 Ocak 2017 Cuma

Bioderma Sensibio H2O AR Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Bugün sizlere uzun bir süredir kullandığım ( 2 yıldır falan ) Bioderma'nın misel suyundan bahsedeceğim. Acaba neden koca 2 yıl boyunca bu kadar sevdiğim bir ürünün paylaşımını yapmamışım ? Belki de sürekli kullandığım bir ürün olmadığından ürünle ilgili yorumlarım yerine oturana kadar beklemek istemişimdir. Her neyse konuyu daha fazla uzatmadan Bioderma Sesibio H2O AR misel suyunu incelemeye başlayalım. Bakalım gerçekten popülerliğini hak eden bir ürün mü ?

* İlk olarak Bioderma'nın ürünle ilgili açıklamasına bakalım :

Hassas, toleransı düşük, normalden kuruya dönük ciltler için geliştirilen, durulama gerektirmeyen, hassas formlu misel solüsyondur. Cildi nazikçe ve derinlemesine temizleyerek tüm kir ve makyajdan arındırır. Cildi derinlemesine temizlerken nazik formülü ve etkili bileşenler ile kuruluğa neden olmaz.
Oldukça yüksek göz çevresi ve cilt toleransına sahiptir, cildin doğal dengesinin korunmasını sağlar.
Parfüm, alkol ve phenoxyethanol içermez.


* Benim Bioderma Sesibio H2O AR ile ilgili yorumlarım :

- Aslında 2 yıldır bu ürün dışında başka hiçbir makyaj temizleme ürünü kullanmamış olmam. ( Bir ara Clinique markasının Take The Day Off temizleme suyunu denemiştim ama o sayılmaz ) ürünü ne derece sevdiğimi gösteriyor. Bakım konusunda oldukça meraklı birisiyim : Yeni ürünleri denemeyi , Türkiye'de pekte duyulmamış markaların ürünlerini kullanmayı seviyorum ancak ihtiyaçlarımı tam anlamıyla karşılayan bir ürün bulunca da gereksiz maceralara atılmıyor , beğendiğim ürünü kullanmaya devam ediyorum . Bu nedenlerle Bioderma'nın bu makyaj temizleme suyunu son 2 yıldır bittikçe yeniliyorum. 

-  B.B krem ve göz altı kapatıcısı uyguladığım günlerde cildimi makyajdan etkili bir şekilde arındırıyor. ( Ağır makyajı ciltten arındırma konusunda ne kadar başarılı olur bilmiyorum )

- Bioderma Sesibio H2O AR ile makyajı temizledikten sonra ürünü tonik gibi yüzünüzde bırakabiliyorsunuz ama ben su ve temizleme jeliyle arındırmayı tercih ediyorum. 

- Hassas cildimde herhangi bir soruna yol açmadı . İçindeki doğal özlerle cildime hafif bir rahatlama ve ferahlık hissi verdiğini söyleyebilirim.

- Ürünü hemen hemen her eczanede bulabiliyorsunuz ama ben online satın almayı tercih ediyorum. Online alışveriş sitelerinde oldukça cazip fiyat ve kampanyalarla Bioderma Sesibio H2O AR 'ı edinebilirsiniz. Bu arada bendeki hassas ve kızarık ciltler için formüle edilmiş olanı yani normal Bioderma Sensibio H2O değil isminin yanında pembe büyük harfler ile AR yazıyor :)

Ürünün içerik listesi :
AQUA/WATER/EAU, PEG 6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, ALOE BARBADENSIS LEAFEXTRACT, CUCUMIS STAVUS CUCUMBER FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LECITHIN, GINKGI BILOBA LEAF EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAFEXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID

Bir sonraki yazıda görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder