8 Şubat 2017 Çarşamba

TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack , Missha Under Eye Brightener Concealer , Skin79 VIP Gold BB Cream ... Yorumlarım

TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack , Missha  Under Eye Brightener Concealer , Skin79 VIP Gold BB Cream ... Yorumlarım

Merhaba, arkadaşlar ! Umarım harika bir gün geçiriyorsunuzdur. Geçenlerde hatırlıyorsunuzdur bir kim ister çekilişi düzenlemiş ve kullanmadığım ürünleri elimden çıkarmıştım , ancak sonradan fark ettim ki bu ürünlerin çoğuyla ilgili blog sayfamda hiçbir şey yazmamışım. İşte bu nedenle tıpkı bitenler kulübünde olduğu gibi ürünlerle ilgili kısa kısa yorumlarımı sizlere aktaracağım.



TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack : Aydınlatma vaadiyle ilgimi çekmişti. Ha tabi birde tatlı ambalajıyla :) Her neyse kullanınca sıradan bir kil maskesi olduğunu gördüm. Cildimde aydınlanmayı geçtim herhangi bir etkisini göremedim. Yapısı oldukça sıvı, cildime sürerken ve ambalajın kapağını açarken sorun yaşattı. Üstelik ürünü yüzünüzden arındırması tam bir işkence. Kısacası bir maske olmasını istemeyeceğim tüm özelliklere sahip. Sadece 1 kere kullandım bir daha da elimi sürmedim :)

Skin79 Vip Gold Super Plus BB Krem : Bu serinin Super Plus Hot Pink BB Kremi benim favori B.B kremlerinden biriydi. Cildim ile pek iyi anlaşmasa da cildimde ki duruşunu çok seviyordum. Gel gelelim Vip Gold 'u hiç mi hiç sevmedim. Suratımda maske gibi duruyor. Üstelik renk olarak da benim için fazla sarı. Yine 1 kere kullanıp bir köşeye attığım bir üründü.

La Roche Posay Effaclar K [+] : Bu ürünü galiba Onur'un blog sayfasında görmüştüm. Siyah noktalarına iyi geldiğini söylemişti. Bende bir eczane alışverişimde bu ürünü sepetime ekledim. Aynı etkileri belki bende alırım umuduyla. Ne yazık ki siyah noktalara hiçbir faydası olmadı. Üstelik burun bölgemde küçük kızarıklıklara neden oldu. Ürünü 2 hafta kadar kullandıktan sonra kullanmayı bıraktım.

Pure Beauty B.B Krem : Her ne kadar cildim ile anlaşamasa ve kullandıktan sonra cildimde kızarıklıklara neden olsa da bu B.B kremin cildime kattığı aydınlığı seviyordum. Cildim ile çok güzel bütünleşiyordu. Yüze uygulanması oldukça kolaydı. Doğal bir bitiş sağlıyordu. Kızarıklıkları yok etmek ve cilt tonunu eşitlemek için oldukça iyi bir B.B krem ancak elimde hali hazırda aşığı olduğum Missha Snail B.B krem varken Pure Beauty'e elim gitmiyordu. Bu B.B kremi Skin79'un Hot Pink'ine oldukça benzetiyorum. 

Missha Under Eye Brightner Concealer : Bu ürünü online sitesindeki olumlu yorumlara bakıp aldım. Ne yazık ki yorumlardaki ürünle kullandığım ürünün alakası yoktu. Yorumlarda göz altında ne kadar doğal durduğundan , çizgilere dolma yapmadığından falan bahsediliyordu. Bu ürünü kullandıktan sonra aynaya baktığımda gülme krizine girdim resmen pandaların ki gibi göz çevremin etrafında bir daire oluşmuştu. Tek farkı göz çevremde oluşan daire siyah değilde sarı/gri karışımı hastalıklı bir rengi anımsatıyordu. Kesinlikle doğal durmuyordu . Çizgilere dolma yaptı. Üstelik böyle toz toz bir görüntü bıraktı göz pınarlarımın altında. Kısacası almayın aldırmayın diyeceğim türden bir ürün :) Bu arada kullandığım Light rengiydi acaba Natural Beige rengini mi almalıydım ?

Missha For Men B.B Krem : Bu B.B kremin en sevmediğim özelliği cildinizdeki en küçük kusuru bile gözünüze sokarcasına belirginleştirmesi idi. Mesela cildinizin ufak bir bölgesinde kuruluk yaşıyorsanız ürün orada hemen topaklanmaya başlıyor. Bence hiç de erkeklere uygun bir B.B krem değil. Bakım yapma konusunda erkek ürünlerinin biraz daha pratik olması gerektiğini düşünüyorum. Genelde arkadaşlarımda gördüğüm şey şu oluyor: Ciltlerinde bir sorun yaşıyorlarsa bakım konusuna ilgi duyuyorlar daha doğrusu o sorunu çözecek bakım ürününe ama konuşmanın içine bak onu sürmeden önce şunu sürersen ya da bunu sürdükten sonra üstüne şunu sürersen gibi söylemler girince bakım fikrinden hemen soğuyorlar :) İşte bu B.B kremi kullanmak içinde öncesinde düzenli bir şekilde peeling yapıyor ve cildini güzelce nemlendiren biri olmalısınız yoksa cildinizde oldukça kötü bir görüntü oluşturacaktır. Yanılmıyorsam ürünün tek tonu var o da oldukça açık gri alt tonlu bir renk.

Clinique C.C ve Estee Lauder B.B krem : Clinique'nin seyahat boyunu satın almıştım. Estee ürünleriyse alışverişimde hediye olarak gelmişti. Clinique C.C kremin her ne kadar kapatıcılık konusunda başarılı olduğunu okusam da hatırladığım kadarıyla kapatıcılığını pek beğenmemiştim. Acaba rengi mi cildim ile uyuşmamıştı sanki bana biraz koyu gelmişti. İşte bir ürünü sadece bir kere kullanıp bir köşeye atınca böyle hatırlayamıyorsanız :) Estee Lauder B.B kremi ise gram hatırlamıyorum haha. Demek denediğimde beni hiçbir yönüyle etkilememiş yoksa mutlaka bir şeyler hatırlardım. 

Fotoğraftaki diğer ürünlerle ilgili yorumlarımı daha önceden ayrıntılı bir şekilde paylaşmıştım. Bir sonraki yazımda görüşene kadar kendinize çok ama çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder