11 Temmuz 2017 Salı

Merhaba, Ben Geldim


Şu anı gözümde ne zamandır canlandırıyorum : Bilgisayar başına geçip , uzun bir aradan sonra blog sayfamda yeni bir yazı yayınlamayı . Sonunda kısmet (?) bugüneymiş kendimi aylardır ilk kez blog paylaşımı yapmak için hazır hissediyorum. Bu arada aylardır paylaşım yapmıyor oluşumu bir çok nedene bağlayabilirim : Final sınavları , üniversite mezuniyeti , tatil , avukatlık staj başvurusu , staja başlama vs. ancak bunların hiçbirinin doğrudan blog da paylaşım yapmamı engellediğini söyleyemem. Blog paylaşımı engelleyen içimde anlam veremediğim bir isteksizlik vardı. Nasıl desem blog sayfama girmek dahi istemiyordum , kendimde yeni bir yazı paylaşma heyecanını bulamıyordum. - 20'li yaşlarında orta yaş krizine giren blogger - Bu arada yaş demişken sürekli karşılaştığım bir olaydan bahsedeyim. İnsanlar benim bir türlü 18 yaşından büyük olduğuma inanmıyor. İlk başlarda iltifat gibi geliyordu bu bana '' ne güzel üniversite okuyorum ancak liseli gibi genç gösteriyorum '' diye seviniyordum ancak son zamanlarda duymaktan sıkıldım şu 18 yaş muhabbetini. Adliyeye giriyorsun yaşını soruyorlar , savcıyla tanışıyorsun avukatlık stajı için ama o senin üniversite sınavına hazırlık yaptığını düşünüyor , bir mekana giriyorsun önündeki tüm arkadaşların geçiyor senden adam kimlik göstermeni istiyor , TR pasaport kontrolden geçiyorsun tur rehberi benden 18 yaşından küçüklerden talep edilen muvafakatname istiyor ... Anlayacağınız bitmeyen bir liste var bu şekilde. Merak etmeye başladım insanların neden böyle düşündüğünü . Dur bakalım bir daha birisi böyle dediğinde '' neden '' diye bir sorayım bakalım nasıl bir cevap alacağım  :)



Bu arada yazının gidişatından büyük bir ihtimalle şimdiye kadar anlamış olduğunuz üzere yazının belli bir konusu yok :) Aklıma gelen konulardan bahsediyorum . Biraz kendimden , biraz yaşadıklarımdan bahsettim biraz da olacağını tahmin ettiğim şeylere gelelim şimdi. İlk olarak blog ile ilgili farklı planlarım var . Yazılarım büyük bir ihtimal ile eskisi gibi olmayacak , ürün yorumları daha net ve objektif olacak eskisi kadar uzatmayacağım ya da subjektif yorumlara eskisi kadar yer vermeyeceğim. Birde deneyip sevmediğim ürünler için ayrı ayrı konu açmaktansa bunları '' bitenler kulübü '' başlığı altında paylaşacağım , bu sayede zamandan da tasarruf etmiş olacağım. Hem beğendiğim ürünlerle ilgili paylaşım yapmak beni de mutlu ettiği için yazma konusunda motivasyonumun daha iyi olacağını düşünüyorum. Hayatım ve kariyerim içinse önümde zorlu bir yol var Hukuk Fakültesine girdiğimden beri istediğim meslek olan savcılığı kazanabilmem için kararlı ve iyi bir şekilde çalışmam lazım. Ayrıca hayatımın ders - iş arasında geçen bir kısır döngü haline gelmemesi için farklı uğraşlarda düşünüyorum. Mesela yıllar önce bıraktığım tenis derslerine geri dönebilirim zira beni tenis kadar rahatlatan , stresten uzaklaştıran başka bir sporla daha tanışmadım.



Kitap okuma alışkanlığımı da acilen iyileştirmem gerekiyor. Keyifle okuduğum son kitap Jane Austen'in Aşk ve Gurur kitabıydı ve bu kitabı okumamın üzerinden aylar geçti. Şimdi elimde aynı yazarın Emma isimli kitabı var bugün akşam başlayayım ona. Bu arada Jane A. Aşk ve Gurur'u okuyup sonra da 2005 yapımı filmini izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. 

Daha sonra tekrar görüşmek üzere hoşça kalın ! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder